Pápa sajnos így járt.
Sajnálom őket, de az 1 es vonali gyorsok esetében volt egy nemkívánatos folyamat ami a gyorsvonat megszűnését eredményezte.
Az , hogy megállítjuk a IC-t Tatabányán, meg Komáromban látszatmegoldás.
Leírom, hogy mi a bajom a "vasutas" hozzáállással a díjszabásban.
A Volán évtizedekig a gyorsabb járatokért nem kért felárat a vasút akár pár perc időnyereségért is képes plusz pénzt kérni.
A Máv a gépcserés stokkos viszonylatokat igyekszik elhanyagolni.
Volt amikor 6 pár Szekszárd-Baja vonat volt, de ez valakinek nem volt elég jó, volt Salgótarjánba napi 3-4-5 vonatpár de ez megint szúrta valakinek a szemét.
Pápa egy pici pont, mert az olajválság korában rászoktunk, hogy ne menjen drót alatt a dízel, és ahogy a 16 ost átvette a Gysev a elég jó adottságú igazi nagyobb várost felfűző Győr-Pápa-Celldömölk-Sárvár-Szombathely tengely nem lehetett versenyképes.
Igaz irányt is kell váltani Győrben, de pár perc késéssel működött a dolog.
Tatabányáról Komáromból életszerűtlen IC vel közlekedni, erre igen jó volt a gyorsvonat.
Ami feltűnő, nem is hagytak a gyorsvonati rendszerből semmit, mert elővárosi vonat Győrből és IC közte pár mentesítő gyors, átmenet szinte nincs is.
100-as vagy akár a 80 as vonalon a gyorsvonati rendszer bevált, de ott is kicsipkedtek az ütemből nem véletlenül...
Karácsonykor bizony sokan álltak az IC ken is, mert nem volt gyorsvonat, inkább kifizették a pótjegyen felül a büntetést, de utazni akartak, abban az idősávban sajnos épp nem volt Miskolc felé gyors....