troglodita Creative Commons License 2016.02.03 -5 1 426706

Nem mondtam azt, hogy minden sz@r, de ahogy Vitézy tálalja magát, hogy ők személyesen találták fel a modern tömegközlekedést, az egyszerűen nevetséges. Facebookon olvastam egy hosszú öntömjénezését, hát izgalmas egy olvasmány volt. A fonódó meg nem elavult, hanem fölösleges. Gyors, pontos és nagy kapacitású (kötött pályás) gerincvonalak kellenének ebbe a városba, időbélyeges jeggyel, a többit meg szépen legyalogolnám. Ehelyett beetettek egy rettentően drága, minden utcácskába becsalinkázó (118-as busz!), mindenhonnan mindenhová utazást ígérő rettenetes infrastruktúrával. Az normális és hatékony működés, hogy a Bogdáni úton elmegy előttem a 134-es busz, erre kigyalogolok az isten háta mögé a hévhez, Békásmegyeren leszállok róla, átballagok a buszmegállóba és akkor begördül ugyanaz a 134-es? Ami innen párhuzamosan jár a 204-el és 296-al, de csakis falkában, öt perc alatt három busz, általában tök üresen, aztán tíz perc szünet. Mert Dávidka és társai a terepasztal fölött épp ilyet játszottak... Az összes (elsősorban nem kötött pályás, de nem csak, lásd 17-es villamos) egész várost átszelő járat egy-egy hatalmas tévedés, betarthatatlan menetrenddel, kiszámíthatatlan közlekedéssel. És akkor ezt próbálják überelni a nagyszámú betétjárattal, ami csak újabb zavarokat generál a rendszerbe, ismétlem, rettentően drágán. Ha a Bogdáni útra tartó (erre dolgozom, azért rugózok annyit ezen) tök üres buszok üzemanyagának, amortizációjának és a vezető fizetésének 1%-át megkaphatnám, már milliomos lennék rég. De Vitézykém állítólag mindent megtett a város jó levegőjéért, cö-cö-cö.

Előzmény: GOLAZ111 (426705)