_Nyuszi Creative Commons License 2016.02.02 0 1 426688

Beidézem az egészet, bocsi.

 

"Elővárosi vonatnak nem törvényszerű, hogy késnie kellene.

Az, hogy a pályán nem lehet max. 3-4 perc idővesztességgel előztetni az a kiépítés hibája inkább, mert pl a 80 as vonalon ez nem okozott eddig gondot, sőt kiteszik a helytelenbe a lassabb vonatot amit megelőz az IC.

Pl.: Vámosgyörk-Füzesabony inga a balon míg az Ic a jobbon, Kál Füzesabony között.

Lehet egy jól megépített pályán előztetni 1-2 perc időveszteséggel.....

 

Üllő esetében a hiányzó vágánykapcsolatok megépítése jelenthetne problémát."

 

A vita onnan indult - ahogy Robi is leírta -, hogy ha van egy késés, akkor az merre gyűrűzzön tovább? Verjük el inkább az IC-t, mert egyrészt azt úgyis behozza, meg ott senki sincs kiszámolva percre, vagy kapjon a személy egy olyan pofont, amit a fűtőházig visz magával (mv. mosdóigénye stb.)?

 

Persze, lehetne több egyszerű vágánykapcsolatot építeni, meg négy vágány, meg ilyenek. De láthatóan csak arra van pénz, amire az EU-tól kapunk, és hát ha egyszer el lett rontva valami, nem biztos, hogy egy-két éven belül ki lehet húzni a fejős tehénnél a három cseresznyét újra....

Szóval ha nem _nyúlunk a pályához, mit lehetne tenni, pusztán forgalomszervezés címén? (mottó: a papír még olcsóbb, mint egy csop. B.54XI kit. :) )

Előzmény: Törölt nick (426668)