lineagialla Creative Commons License 2016.01.31 0 0 426627

Lehet meglepődsz, van hogy kéri a vágányt a menetvonal tulajdonos.

(Ha nem is haladós vonatoknál, de különleges adottságú vágányzatnál rendszeresen érkező/indító állomáson.)

Nem lepődök meg rajta, tudok róla, hogy van ilyen bizonyos esetekben. Én általánosságban írtam, nem egy-egy speciális esetre.

Egyébként elég nagy szegénységi bizonyítvány az, ha _rendszeresen ismétlődő_ esetben mindig kérnie kell ezt a menetvonal-tulajdonosnak, mert ez azt jelenti, hogy elégtelen az állomási technológia.

 

Nem csak startos irányítás van: minden vasútvállalat rendelkezik operatív írányítással.

(Azok minek vannak, hiszen a startnak úgyis van???)

Ez oké, csak nem erről írtam az előbb... :)

 

Nem az a munkája, hogy akarjon, más helyett meg senki sem akar...

Na, erről beszéltem volna és előttem le is írta valaki, hogy ennek a vége az, hogy a szolgáltatást használó (most mindegy, hogy az személy vagy áru) fog szívni.

 

Egy kitérőzés akár 1-2 perc plusz idő, amit valahol meg kell indokolni. Feleslegesen nem nagyon történik.

(a szükségesség nem függ attól, hogy az utas tudja/érti a miértet)

Jaj, "megindokolni", "meg feleslegesen nem nagyon történik", még jó, hogy kanapén ülök, mert a székről lefordultam volna :)

A FOR-ban bármit be lehet hazudni (lassújel, utasforgalom, menetidő-túllépés, ugye ismerős?), lehetőségek tárháza. Aztán ha egy-egy esetet kiszúrnak, az pech. Javaslom Kelenföld a III. és IV. vágányain nézelődni, hogy naponta hány 30a-ra közlekedő vonat kitérőzik teljesen feleslegesen (de jó volt két éve a nyári menetrendben, amikor ezt játszotta állandó jelleggel Kelenföld a 10 kocsis kanizsai gyorsoknál és már itt "halálra" volt ítélve a vonat...) . Ez csak egy a sok közül.

 

Aki meg nem akarja megérteni, az nyögjön csak.

Lásd fentebb és az előttem szóló hozzászólást is, hogy ki szív a végén ezzel az egész berendezkedéssel. Mondjuk arra kétségtelen jó a jelenlegi rendszer, hogy a felelősséget egymást között lehessen tologatni.

És ehhez nem kell bennfentesnek lenni, látszik ez egy olyan utas szemével is, akit kívülről kicsit érdekel ez a vasútnak nevezett izé.
 

Előzmény: CsP50k (426623)