Egyrészt még a múltkor, kb. egy hete kaptál erre a címedre egy mailt, nem tudom, olvastad-e (csak nehogy elfelejtődjön, azért szólok).
Másrészt:
Nem kell olyan szinten végiggondolni, hogy minden egyes váltó külön-külön meghibásodása esetén mi a teendő, majd ugyanezt az összes jelző zavarával, és sorompó zavarával, majd ezek kombinációjával végigszámolgatni...... Ez hülyeség, felesleges, ennek valóban nincs értelme.
De ahogy az olvtárs írja: arra mondjuk lehetne forgatókönyv, hogy ha egy-egy szakasz kiesik, akkor mi legyen (szakasz: lehet állköz, térköz, nyíltvonali vágány, állomásfej, tetszőleges). És mindegy, hogy a váltó nem áll át, vagy keresztbe áll egy Ks kocsi, vagy lejött a drót. Külön végiggondolni a személyvonatok fordáit ilyen esetre és - bevezetve az ütemes menetrendet - bátran hozzányúlni. (Aztán majd helyretesszük a fordákat, ha megoldódott a zavar.) De az, hogy az állomásközből nem tudjuk kihozni visszafelé a szerelvényt semmivel se, és órákig ott rohad egy-egy tartós zárlatnál, azért az gáz.
Persze ehhez akarat sincs, energia sincs, lehetőség sincs, ilyen ez a vasút...