ÖregMackó
penge760203
LuckSkyvalker
Köszönöm mindenkinek a segítséget, ezért jó a FÓRUM nem kell napokig spekulálni, jönnek a tanácsok, csak szemezgetni kell.
Szóval ; Az történt, hogy mindenkinek elolvastam az észrevételét és megpróbáltam megtalálni egy középutat, és sikerült.
A porlasztóktól visszatérő résolajcsövet levezettem egy edénybe (PRÓBA VOLT) a szivattyún levő bevezetést ledugóztam és beindítottam a suhanórozsdát. Minden beigazolódott amit leírtatok, megszűnt a levegősödés, gyönyörű tiszta gázolaj folyt vissza a szűrőbe. Na akkor készítettem egy "T" idomot amit a tankba visszatérő vezetékbe csatoltam be, erre csatlakoztam a
résolaj visszatérő vezetékkel és megszületett a csoda !!! Semmi habosodás , levegősödés csak a gyönyörű tiszta buborékmentes olaj ! Azért voltam ideges, mert azt hittem, hogy talán valami prücök van a szivattyúval, ami igen komoly kiadás lenne. Tehát nem a pumpa volt a baj, hanem az én sem tudom mi, de most már jó. Ha a tankba visszatérő vezetékbe esetleg levegő kerül, a tankban majd szépen eloszlik.
Az autó jól indul, szépen megy , jól fogyaszt és most már nem levegősödik sehol . A visszafolyásgátló szelepen még agyalok. Itthon van egy darab, még a Citroen Berlingo 2.0 HDI maradt meg , kitalálom a helyét annak is.
Köszönet mindenkinek ! suhanórozsda