suhanórozsda Creative Commons License 2016.01.28 0 0 62386

ÖregMackó

penge760203

LuckSkyvalker

 

Köszönöm mindenkinek a segítséget, ezért jó a FÓRUM nem kell napokig spekulálni, jönnek a tanácsok, csak szemezgetni kell.

Szóval ; Az történt, hogy mindenkinek elolvastam az észrevételét és megpróbáltam megtalálni egy középutat, és sikerült.

 

A porlasztóktól visszatérő résolajcsövet levezettem egy edénybe (PRÓBA VOLT) a szivattyún levő bevezetést ledugóztam és beindítottam a suhanórozsdát. Minden beigazolódott amit leírtatok, megszűnt a levegősödés, gyönyörű tiszta gázolaj folyt vissza a szűrőbe. Na akkor készítettem egy  "T" idomot amit a tankba visszatérő vezetékbe csatoltam be, erre csatlakoztam a

résolaj visszatérő vezetékkel és megszületett a csoda !!! Semmi habosodás , levegősödés  csak a gyönyörű tiszta buborékmentes olaj  !   Azért voltam ideges, mert azt hittem, hogy talán valami prücök van a szivattyúval, ami igen komoly kiadás lenne. Tehát nem a pumpa volt a baj, hanem az  én sem tudom mi, de most már jó.   Ha a tankba visszatérő vezetékbe esetleg levegő kerül, a tankban majd szépen eloszlik.

 

   Az autó jól indul, szépen megy , jól fogyaszt  és most már nem levegősödik sehol . A visszafolyásgátló szelepen még agyalok.  Itthon van egy darab, még a Citroen Berlingo  2.0 HDI  maradt meg , kitalálom a helyét annak is.

 

Köszönet mindenkinek !   suhanórozsda