''csiga Creative Commons License 2016.01.28 0 0 33514

Próbáljunk meg reálisan a talajon maradni.

 

-Olajos témában, olajos fórumokon írnak néhány százan. Olvassák néhány tízezren. Autósból meg van néhány millió.

 

- Nem vagyok idős, de egy velem egyidős, akkoriban végzett autószerelő szerkezettan tankönyvében csúcsolaj volt az SG szint,  már írtak a  full szintetikus olajról, és gázüzem esetén pataolajjal kellett kenni a szelepeket. :)  Típusokra, hibákra, célszerszámokra, jó megoldásokra fogékonyak a szerelők, de olajokra valahogy nem... Ezt tapasztalom szinte mindig.

 

- Annyi hozzáértéssel, ami mondjuk a fórumon a hozzáértőbbek tollából íródott, csupán a szerelők néhány százaléka rendelkezik. A gyakorlatban az a nyerő olaj, amit olcsóbban meg tud venni. Ez az egyik fő szempont.

 

-Másik fő szempont, hogy nem biztos, hogy nekik az a jó, ha egy autó sokáig hibátlanul üzemel.Ők nem a hibátlan autókból élnek. :)

 

Nem folytatom, mert végképp ki leszek utálva. :)

 

Csak érdekességképpen. Hobbi szinten kisgépeket szoktam javítgatni. A mai gépeket az ásványi 2T olajokkal egyszerűen megölik, megsütik. Sokat, sokszor írtam, hogy srácok, az nem jó, tessék full szintetikus olajat használni, stb...

 

Több telefont, emailt kaptam kisgép javítóktól, hogy nem lenne nagy baj, ha befognám a bagólesőm, mert így kevesebb melójuk lesz. Szóval ez a Magyar valóság. :)

 

 

 

 

Előzmény: nézek (33511)