ádibébi Creative Commons License 2016.01.23 0 0 115930

hali.

 

el vagy akadva, fogalmad sincs az egész folyamatról, a körülményekről, a regenerálásokról, a szűrő maximális élettartamáról, stb.

 

néhány tipp:

 

a fap kb 180.000 km során mindenképp eltömődik. nincs kitisztítás, mosogatás, okosba otthon kiszerelés, mosogatás, csak csere újra, vagy gyári felújítottra. a 3000 fölötti kínozás csak a 6-800 km-enként esedékes regenerálást erölteti ki a rendszerből, ami amúgy csak a lerakódott kormot égeti ki a szűrőből, de ez nem oldja meg a bajodat, mert a szűrőben az elégethető kormon felül egyéb salakanyag is lerakódik, amit végül úgyis csak a szűrő cseréjével lehet megoldani, mosogatással meg mókolással, kódkiütéssel nem. aki meg eltömődött szűrővel jár-kel, az megnézheti a motorja kenését... 

 

van persze más megoldás, a szűrő kiiktatása. és persze szűrő nélkül nyilván némileg több kormot enged a levegőbe a motorod, némileg kevesebb fogyasztás mellett persze. tehát van előny is, hátrány is. innentől egyéni lelkiismereti döntés, hogy szűrőcsere mellett döntesz, vagy kiiktatás mellett. a vizsgán átmegy akárhogy, főleg, ha olyan helyen vizsgáztatsz, ahol nem kínozzák halálra fölöslegesen a motort letiltási fordulaton egymás után többször...

 

amúgy ha tudni akarod, hogy egészséges-e a motorod, vidd el Jenához egy diagra. ezerszer okosabb leszel tőle, mint most, hidd el.

Előzmény: zsiga1234 (115926)