aTeleTabi Creative Commons License 2016.01.21 0 0 2562

Hello!

 

Gondoltam , hog pár sorban leírom Nektek, hogy mik történtek az automobillal mostanság, ugyanis az elmúlt két-három hónapban megcsináltattam a kis Matizon ezt-azt.
Először is ugye volt egy télre való felkészítés, olajcsere, szűrők, tömítések, folyadékok, stb., kuplungbovden-csere.
Sajnos a szervizből úgy kaptam vissza, hogy "pöfögött... közvetlenül a motor után a flexicső szét volt pukkanva és olyan hangja volt, mint egy miniatűr impreza-nak :) ... na jó nem, igazából szörnyű volt, az erő is kiment az autóból miatta...
A flexicsövet kicseréltettem egy újra, a hangja, tökéletes, nem ráz nem, pöfög, mint az új!...

Aztán közben elhalálozott az akkumulátorom, vagy 3x is bikázni kellett, tudom, más is lehetett volna, de gyanítottam, hogy az, így azt is cserélni kellett (normális/elfogadható, hogy az új akkunak nincsenek kis fedelei? : csak egy szorító csavar szerű dologgal vannak odafogatva, az előző akkunál volt rendes kis kúp alakú saru és azon volt egy kupak, valószínű, hogy a kábelt is cserélem majd)

Gondoltam, hogy NA JÓ, akkor most már rendben vagyunk, teszteljük le, ma irány a Börzsöny! :)
Takoltam bele, most a OMW Max Mósö helyett az ócsóóbbik, standard lötty ment bele, 15 lityi.
Odafelé tökéletesen ment, ahol amennyivel csak lehetett, gyönyörűen falta a kilométereket.
Visszafelé, már-már majdnem otthon, az Üllői út kellős közepén elkezdett furcsa lenni, először azt hittem, hogy defektet kaptam, mert olyan furán rángatott. Megálltam, leellenőriztem, semmi.
Elindultam és újra csinálta... olyasmi tényleg, mint ha göröngyös betonúton mennék vele, és jellemzően alsóbb fokozatoknál csinálja... üresben megpörgetve semmi, viszont alig gyorsul, egy visszafordítóból kijőve alig ment el 50-ig...

Ha esetleg valakinek van erre ötlete, vagy, hogy honnan érdemes kiindulni :)

 

Üdv!