stevie-13 Creative Commons License 2016.01.16 0 0 48324

gondolj csak bele az autó gumiban van 2-3 bar nyomás addig egy ilyen rendszerben  200 bar körül (majd biztosan javítanak).

 

 

A VW-féle PD motorokban sokkal magasabb a nyomás, de a magas nyomás önmagában nem baj, méretezés kérdése. Egy jól méretezett nagynyomású rendszer is elvileg "örök életű."

 

 

a gyár elkövette azt a marketingfogást, hogy 30E km ben írta elő a szervízintervallumot.... ez vicc.

 

 

A gyár nem volt hülye, az összes 30e km/2 év szervizintervallumú Renault karbantartási könyvében ott a kitétel, hogy "nehéz körülmények között" üzemeltetett autóknál fele a karbantartási periódus. És a "nehéz körülmények" között mindenfélét felsorolnak, például a sok rövid utat, az alapvetően városi használatot is. Ez így szerintem korrekt. Más kérdés, ki olvassa el a karbantartási könyvet egyáltalán, ezek közül ki érti meg, és ezek közül ki alkalmazza a saját autójára a gyári előírásokat.

Előzmény: dpf_killer (48310)