dpf_killer Creative Commons License 2016.01.16 0 0 48310

Lányegesen több hibaforrást hordoznak magunkban a kis köbcentis nagy nyomáson dolgozó turbó-s motorok főleg ha diesel olaj hajtja őket. 

 

gondolj csak bele az autó gumiban van 2-3 bar nyomás addig egy ilyen rendszerben  200 bar körül (majd biztosan javítanak).

 

(Magas nyomású rendszer, befecskendezők)   vagy a  turbo, a  hajtókarcsapágy  lehetséges hibaforrás,  főleg mivel a gyár elkövette azt a marketingfogást, hogy 30E km ben írta elő a szervízintervallumot.... ez vicc.

 

"A borzalmas renomé nyomja le a korabeli Renault-k árát. Az 1.5 dCi motor szövegkörnyezetében nem véletlenül gyakori a betegágy szó, és a Mégane a motoron kívül is a legváltozatosabb hibákat tudja produkálni. Ezért olyan vegyes a megítélése: aki megússza vagy megelőzi a hibákat, boldogan használja a remek adottságú autót, aki nem, szív. Hogy melyik csoport van túlsúlyban, meg lehet tippelni a 6,71-es Népítélet-átlagból."

 

Újszerű dízel kombi másfélért. Pont

Van gyorsabb, menőbb, megbízhatóbb, de olcsóbb nemigen. Miért? Tovább »

forrás: totalcar.hu

Előzmény: Hnia (48309)