Lányegesen több hibaforrást hordoznak magunkban a kis köbcentis nagy nyomáson dolgozó turbó-s motorok főleg ha diesel olaj hajtja őket.
gondolj csak bele az autó gumiban van 2-3 bar nyomás addig egy ilyen rendszerben 200 bar körül (majd biztosan javítanak).
(Magas nyomású rendszer, befecskendezők) vagy a turbo, a hajtókarcsapágy lehetséges hibaforrás, főleg mivel a gyár elkövette azt a marketingfogást, hogy 30E km ben írta elő a szervízintervallumot.... ez vicc.
"A borzalmas renomé nyomja le a korabeli Renault-k árát. Az 1.5 dCi motor szövegkörnyezetében nem véletlenül gyakori a betegágy szó, és a Mégane a motoron kívül is a legváltozatosabb hibákat tudja produkálni. Ezért olyan vegyes a megítélése: aki megússza vagy megelőzi a hibákat, boldogan használja a remek adottságú autót, aki nem, szív. Hogy melyik csoport van túlsúlyban, meg lehet tippelni a 6,71-es Népítélet-átlagból."