BallyS16 Creative Commons License 2016.01.11 0 0 62182

Sziasztok! BUÉK, mert idén nem voltam még, persze tavaly is rég, de hát ez van, a kocsi csak egyszerű használati eszköz az életemben :-)

A karácsonyi kajálások meghozták a hatásukat, jól megerősödtem (gondolom), mert mindkét Xsarában sikerül eltépnem 1-1 bowdent... egyikben a motortér maradt "örökre" zárva, a másikban a kézifék lett ellenállás nélküli. De ezeket a kocsikat az ilyenek miatt szeretem :-D

Nade, az XU. Tehát amiért fel akartam nyitni a motorháztetőt az az volt, hogy párom elég erős benzinszagra panaszkodott, amit én is éreztem a motortér felől. A közjáték (bowden) után elvittem szervizbe, ahol 4 napig állt és nem találtak rajta semmit, ami miatt a szag jelentkezhetett volna. Kivéve talán a kaniszter szelepét, de ez majd kiderül. A tömítések (injektor, tank), a csövek, a nyomásszabályozó mind-mind tünetmentes. Merre keresgéljek?

(BTW, a 2-es 1.6 16V kupéba már 273e km gyűlt és kicsit jobban bírja, mint emez)