Az biztos..ha a gumi alkatrészeket mégsem kezdi ki, akkor ha valóban csodát tesz a soha át nem öblített 10-20 éves motorokban levő vastag lerakódásokkal szemben.A keskeny olajjáratok, esetleg a turbó lehet nem köszöni meg hogy eltömődik, vagy dzsuva kering benne...Sztem a HF-ben is simán megáll az oda felvitt olajlerakódás...
Sztem a gyártói előírásnál gyakoribb olajcsere, és a minőségibb olaj többet használ :D
Saját autóm rákfenéje a karterben lerakódó olajsár, ami aztán eltömíti a szívógombát..
Erősen ajánlott a karter 60-80 ezrenkénti tisztítása, így kitolva a turbó és a motor élettartamát...
Én 100 ezer után takaríttattam ki, és mivel az előző tulaj (szomszédom), nem egy spúrköcsög volt, és minden extrát és jót megadott a kocsinak, teljesen sármentes volt...(kár hogy nem fényképeztem le)..de video itt van az olajsárról..