BPO-105 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 20573

Ismerek én is egy olyan legendát, miszerint eredetileg dízelbuszok, és csak utólag alakította át a gyár.

Vázügyileg a következő a helyzet: egy darabig szépen sorban jönnek 280.33M-ek, majd két ráncajtós csereváz, egy számomra ismeretlen busz, majd a két gázos, utána még egy ismeretlen busz, majd egy 280.33, majd még két ismeretlen járgány, majd egy 280.33-as, utána pedig szépen sorban folytatódnak a 280.33M-ek. A 280.33M-ek kinti végszerelésűek, az a kevés 280.33-as viszont rejtélyes módon itthoni végszerelésű. Elképzelhető lenne, hogy az itthon értékesített cserevázak, valamint a két gázos is sima 280.33 eredetileg, de nem hiszem, hogy kicserélték volna az ajtókat a gyárban...

Előzmény: EKW-531 (20571)