"A Péterhegyi út érintett része ugyan nem Budafok-tétényi, de szemléltetésnek megfelel"
Ez bizony így van, miden áldott munkanap reggelente áll a sor.
Egyrészt a tényleg-itt-lakóktól, másrészt az egérebb-utat-keresőktől.
Sokan a Balatoni út-Egér út csomópontja felől erre keresik a kiutat, sokszor szabálytalanul előzgetve.
Egyrészt forgalomtechnikával lehetne javítani (itt éépen egy darab behajtani tilos tábla kellene és az oldalág megszűnne) ezen, másrészt az egy-autó-egy-fő szemlélet pozitív irányba való megváltoztatása is javítana a helyzeten.
Sok autóban egy szülő-egy gyerek ül csak, amig a buszra várok, valaki már meg is fordult, mert csak elviszi a gyereket 3 utcányira...
Sokszor - kerülettől függetlenül - én is a hosszútávú gondolkodást hiányolom a rendszerből.
Budafokra vetítve:
Az ismert tervek szerint "természetesen" a Városház tér közepére kell tervezni a villamos végállomást, (nem akarták, nem volt rá igény) nem lehetett eltolni délre.
Ahhoz meg, hogy többen válasszul alternatívaként a közösségi közlekedést, szintén összhang kellene a közlekedési ágak acsarkodása helyett.
Milyen jó lenne pl., ha a 40a vasútvonal Bp-100halom között egész nap félórázna, úgy mint a Budafokon-Tétényben nemmegállós 30a Tárnokig.