diagnet Creative Commons License 2015.12.19 0 0 147915

Pont azt írom, ,hogy a neves gyártók kihelyezett termelése sokszor gyatrább mint a kínai fejlesztés.

Gondolom a magnettit és valeot nem kell bemutatni....

 

Itthon is ára van, csak nagyságrendekkel kisebb az ipar. De a gazdasági következményei azonosak.

Egyre több ember dolgozik egyre kisebb vásárlóértékű fizetőeszközért egy aránytalanul dráguló környezetben.

 

Nem a felülszerelt alkatrészekkel meg a robotizált gyártástechnologiával van a gond. Nem is az elvvel vagy a tervzéssel. Ezek mindegyike közel tökéletes.

Hanem az emberrel aki hibásan paraméterezi a gyártó sort. Ami aztán hibásan gyártja a többrétegű pcb-t, vékonyra vagy hiányosra nyomja a tömítő ragasztót, hibásan forrasztja az alkatrészeket, vagy rövidre húzza az ultrahangos kötéseket. 

Ezek következményeit fel sem fogja egy bme-ről frissen kiesett mérnök. Ha esetleg kirúgják röhög egyet és megpályázza a következő helyet.

Kínában már kezdik felfogni a szakmai alázat jelentőségét, mert az életük a tét.

 

Pl. MY2013 Opel ACdelco hungary A17DTS ECU 2db örökre elaludt.

    MY2012 opel Z17DTR DENSO spain ecu 2db hibás ragasztás, beáznak.

    MY2013 Ford visteon hungary LCD hibák..

Csak az elmúlt 2 hónap fejből...Ezek között van 1500 euros tétel. Ellenben ha valami kínai cucc tipushibás arra pillanatok alatt lesz javított verzió fillérekért.

 

 

Mechanikus alkatrészt hirtelen csak saját példával tudok: Bmw stabpálca ruville vagy meyle made in germany, 1 év alatt eltűnt róla a gumi...bal oldali 10 éves lesz japán, hibátlan. Azt bánom, hogy eldobtam az orit, mert nem is az zörgött...

Előzmény: Törölt nick (147896)