HumbiZozo Creative Commons License 2015.12.18 0 0 19018

A hangos tájékoztatás is tudtommal a projekt része volt, de hangot még nem hallottam. A kis méret miatt célszerűbb lenne a 3. verzió, ahol a számmező külön egységen látható, hátra nem igen kell, úgyis az első ajtón lehet csak felszállni. A hátsó egység kábelezését, ahol láttam, ott az utastérben műanyag kábelcsatornában vitték hátra nem elégséges rögzítő ponttal, így elég gánya munkának tűnik, amit esztétikai okokból is bontani kellene.

A plusz egység egyébként nem lenne túl sok darab. Van kb 30 kocsi, a 4 ex-genfi megoldott, 3 ex-athéni sem kapott újat, de a rosszak nem lettek javítva, a szóló Volvok ugyanígy. Az egyetlen Ikarus 435 már csak számot mutat, a szöveges útvonal már nem látható, ott is régi egység van. Így maradt kb. 20 kocsi, ami új kijelzőket kapott, tehát annyira kellene külön egységet beszerezni. Na meg persze a régi, de jelenleg nem működő egységek javítása is szükséges lenne.

Ebből az is látszik, hogy a 30-as kocsipark kb 4-5 féle különböző kijelzővel szaladgál, semmi homogenitás, ami azt is sejteti, hogy olyan állapot, ahol mindegyik kocsin jó a kijelzés, soha nem várható. Ez egy új járat indításánál sok többletmunka, ha jól látom, akkor pl. a 45-ös járat sem lett integrálva egyik egységbe sem, pedig (talán) 2 éve indult.

Előzmény: bi-02 (19016)