ckerti Creative Commons License 2015.12.18 0 0 51490

Esküszöm, a körmömet lerágom :-))

 

Szerintem szereltesd ki és tisztítás után kontaktsprével tuningolva a csatlakozókat szereltesd vissza.

 

Más:

Tegnap ültem a jelenlegi csúcs Skodában, egy Laurent and Klement felszereltségű Superb kombiban.

190 lovas dízel, DSG váltó, panoráma tető, radaros tempomat, parkolóautomata, Columbus navi, motoros űlések, KESSY...

 

Nagyon nagy élmény volt, kifejezetten élveztem a próbautat, különösen a radaros tempomat dugófunkciója tetszett.

Ahogy a sor haladt gyorsabb-lassabb tempóban úgy ment az autó, csak kormányozni kellett. A megálló sornál megállt, indulni viszont nekem kellett.

 

Ami nem tetszett az az érezhetetlen tapadás az első keréken, folyamatosan figyelni kellett, hogy ne adjak túl nagy gázt, mert elpörgött.

A 190 lóerőt sem éreztem olyan soknak, mint vártam, de lehet, hogy az elszigeteltség miatt nem éreztem a tempót, nagyon csendes volt az autó.

Az űlésbeszorító gyorsulást nem tapasztaltam, igaz folyamatosan húzott a kocsi, de nem úgy ahogy a régi 1,9 TDI Jettám (igaz az csak pár százas fordulatszámtartományban, de megnyomja a hátam).

 

Szóval kiváló autó és segített a teszt a pontos konfigurálásban, ha egyszer nyerek a lottón (bár akkor úgyis a 280 lovas benzinest veszem, az alapból 4x4) :-)

 

Elég lesz a szedán, DSG-vel, akár a kisebb motorral, de 4x4-el, Columbus-szal, KESSY-vel, a csúcsszuper xenonnal, motoros csomagtérajtóval (bár ez nem elengedhetetlen) és bézs belsővel meg a radaros tempomattal. 

 

Hmmm, mik is a lottószámaim? :-)

Előzmény: tomajer (51489)