Törölt nick
2015.12.12
|
|
0 0
71874
|
Talán a legbonyolultabb dolog benne, hogy kell a vezérléscseréhez szerszámkészlet - legalább is szerintem nem százas, aki anélkül áll neki, mert le kell lazítani a fogaskereket a vezérmű tengelyről és elforoghat a tengely, ha nincs, ami rögzítse. Ha pedig nincs lelazítva, akkor meg könnyen elmehet picit a vezérlés az új szíj felrakásakor. Illetve spéci torx-szerű extra hosszú bitfej kell a hengerfej leszedéséhez.
A hengerfejen kívül pedig szinte minden ugyanaz, mint a 8v-ben. Egyedül a gyertyakábelek mások még.
Azt szokták mondani, hogy érzékenyek a gyertyára (NGK párti), kábelekre, illetve szépen fogyasztja is őket. Az enyémben is elment pár hete egy henger időnként - a gyertyákban még csak 20e km volt. Elmentem, vettem pár ezresért négy új gyertyát és azóta is tökéletesen megy. Bagóért van hozzá minden alkaztrész, a motorvezérlője pedig IAW (legalább is a PI-nél) - amit a Fiat ECU scan-on túl a saját ingyenesen letölthető open-source diag.progija is szépen visz.
|
Előzmény: granturismo (71873)
|
|