Kisa Creative Commons License 2015.12.11 0 0 147615

Haj, akkor már ebbe mélyen belemásztál, így nehéz lesz újat mondani.

Fordulaton magához tér, az is érdekes.

 

A hiba számomra "szelepkitámasztós" hibának tűnik, Opel (Daewoo, Chevy) motoroknál sokszor előfordul különböző formában. Volt egy-két olyan hibám, ahol beindítás után pár másodperccel állt le a henger és soha be nem indult, míg le nem állítottam.Önindítóval hiába mértem végnyomást, hibátlan volt. Így beindítottam gyertya és trafó nélkül. Mérni sem nagyon kellett, az eleinte igencsak fújtató henger pár másodperc után csillapodott. Ekkor belenyomva egy olcsó gumivégű mérőt csak 1-2 Bart mért, hirtelen fojtószelep nyitásra, fordulaton sem ment sokkal feljebb. Persze ez fordulaton is sánta volt, sőt tovább járatva már a hármas is égéskimaradást dobott, érezhetően az is kezdett leállni.

Előzmény: Hyuing-II (147607)