" .... a főtengelyről hajtott olajszivattyúval párhuzamosan kapcsolt, villamos hajtású segédszivattyút kellene beépíteni a motorba. .... Komolyabb gépek az iparban így kerülnek kiépítésre .... A használt olajminőség pedig egyszerűen nevetséges, alig adalékolt (S, P, Zn nélküli) ásványolaj. .... "
Persze, csak azt ne felejtsed el hogy ezek a motorok nagyjából 10 hengernél és 10 literes lökettérfogatnál kezdődnek és 1500-as fordulatszám tájékán végződnek, természetesen mindenféle katalizátor és részecskeszűrő nélkül. Ha ezen a technológiai alapon szeretnél kicsavarni egy személyautóból szerény 74 kW (nagyjából 100 LE) teljesítményt akkor is egy disznóól méretű motorra lenne szükséged.
" .... Semmiféle felhasználó-barátságot nem érzek én a mai fejlesztési irányokban! .... "
Tudod hogy a "komolyabb gépek" motorjainak mennyi ideig tart a beindítása? Több óra is lehet!
Gondolj bele: ha 8 óra tájt el szeretnél indulni otthonról akkor esetleg hajnali 4-kor el kell kezdeni az átolajozást.