Attól azért még létezik az a csillagpont valahol a motorban, amit egy értelmesebb motortekercselő ember valószínűleg meg is tudna találni, szétbontani és a három tekercsvéget külön-külön kivezetni a deklire.
Csakhogy ezt a motort valószínűleg eleve kizárólag csillag üzeműre tervezték/méretezték, ezért
- a tekercsek vezetékeinek vastagsága csak a csillag üzemmód áramát viseli el, ezért a delta üzemmód sokkal nagyobb áramától valószínűleg leégne a motor
- plusz a motor álló és forgórészének vasmagjai sem tudnák átvinni a delta üzemmód nagyobb teljesítményéhez szükséges mágneses fluxust (alulméretezett vasmag).
Sokan nem is gondolnak bele: egy csillagba kötött villanymotor 3 x 700 volton működtetve ugyanúgy fog viselkedni (áramfelvétel/teljesítmény/melegedés), mintha magasabb feszültség helyett átkapcsolnánk deltába. Ha viszont ennek a motornak a tekercselése és a vasmagja kizárólag csillag üzeműre lett méretezve, akkor 3x700 volton úgy leég, mint a pinty, miközben bármelyik igazi csillag-delta motor vígan dolgozik (csillag üzemmódban) 3x700 volton korlátlan ideig (hiszen pont ugyanazt a munkát végzi, amit deltába kapcsolva végezne 3x400 volton).