"amit az ikarusz busz laprúgójából csináltattam annak ministrálni se tudnak se élességben se éltartósságban."
Mifelénk (a "nyugati parton") az aradi vagongyárból szerezték be a még edzetlen vagonféder-anyagot ilyen célra.
Na, azt amikor szakszerűen megedzették, ahhoz a bolti szerszámok tényleg még háttér-táncosnak, sőt, még vokalistának sem mehettek el - mert még ahhoz is gyengék voltak.
De abból az anyagból gyártották maguknak a cipőgyárak a stanc-szerszámokat a saját kovácsműhelyeikben - tudod, amelyek egy ütésből kivágtak egy egész cipőfelsőrészt .....20 ív, egymásra-rakott bőrből.
És márpedig ott nem vicc-szériák mentek egy-egy modellből - mert a nagy szocialista gazdasági együttműködésnek köszönhetően, volt, hogy a szovjet partner rendelt mondjuk 470 ezer párat a 37-es, piros, női magassarkúból.
Apropó: voltam egyszer a sarok-üzemükben is - nahát ott láttatok volna fáintos, csontszáraz, görcsmentes anyagot.
A sarokgyári-hulladék az fogalom volt a tüzifa-piacon - drága volt, de aranyat ért.
.