kölyök006 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 2400

Pont pechemre lementem a presszóig közben gondoltam teszek egy kört hogy mikor nyit ki a termosztát . Light-os tempó leállállítások nélkül . 4x álltam meg . Megtettem az autóval 2,3km-t és 3x hidegek voltak a csövek is és a hűtő is a motortól öklött a meleg a 4-ik megállásnál már kinyitott és ráengedte a vizet a hűtőre de ahogy hozzáértem forró volt a cső is és a hűtő is. 2 másodpercig bírta csak a kezem a meleget . Másik kérdésem , hazaért apósom és meséli hogy a munkatársának van egy régi audija elméletileg neki is automatikusan levegőtlenti a vizet aztán egyszer mikor vizet cserélt rá utána már nem volt neki sem fűtése.Elméltileg olyan légdugó keletkezett hogy nem jött ki Gondolt egyet lehúzta az egyik csövet a radiátoról és kijött a légdugó . Nem lehetséges hogy valóban itt is ez a probléma ? Mivel a radiátort nem lehet megnyitni így csak a tartályon lehet tölteni és pl az ott bleszoruló levegőt nem tudja kinyomni sehol ? Eddig minden autón amit láttam radiátoron töltöttem a tartályon meg kilevegőzött . Ennél ezt nem lehet valahogy megoldani próbaképp ?