zezoka3b Creative Commons License 2015.11.23 0 1 43041

Előre mondom, a koszolással nem karcoltam bele a homokot az ablakba! :) De kellett a próba, h meddig töröl a törlő, ugyanis a tükör kényelmesebbik oldalára (utas felé) nem ment volna fel, mert akkor a takarót a tetőkárpitnak érintve a kamera lencse már a nem törölt terület mögött lett volna, szóval nem ért volna le a takarított részig. Kábelezés sima ügy, a tetőkárpiton csak beejtettem a szélvédő felől, A oszlopnak is csak a tetejét pattintottam ki, addig az "ütköző" pöcökig, ajtógumikédert a kérdéses területen lehúzva, két szellőzőrostélyt és kesztyűtartót kiszedve már ott is voltam a szivargyújtónál. Ennek a kábelrögzítő patent kipattintása után engedett annyit a kábel, h le tudtam róla párhuzamosítani a tápkábelt (szépen leforrasztva, zsugorcsövezve). A kamera szivargyújtó adapterét nem beleztem ki (abban van a táp elektronika), hanem ráforrasztottam vezetéket, jól leszigeteltem, és csak a vezeték ment a szivargyújtó felé, a bumszli meg a kesztyűtartó melle van a jobb szellőzőrostély alatt.

Itt egy napos idős teszt: 

Képe szép, színek szépek, de a mozgáskor mint mindegyik sajna kicsit szemcsésedik, mikor megállok, akkor kitisztul. Éjjel korom sötétben is látszik az út, refi azért sokat segít, ekkor persze már nem olyan tökéletes, de pl éjszaki fényes városban kis szemcsésedésen kívül még mindig jobb a minőség a többi kameránál. Kicsit többet vártam képminőségben (mozgás közbeni enyhe szemcsésedés, mosódás nem tűnt fel mikor néztem a videóit), de összességében elégedett vagyok, mert azért az átlaghoz képest jobb a kép minősége, kultúrált (gyári sáv v táblafigyelő kamerának tűnik), nem lóg bele a látótérbe, esztétikus, könnyen kezelhető (egyszeri beállítás után nem kell többé hozzányúlni, úgyh nem baj, ha a tükör mögött van).