bbeci Creative Commons License 2015.11.21 0 0 13255

Üdv Mindenkinek!

Látom nagy gondot okoz a két ütemű dieselmotor másnak is nem csak nekem:-)Nálunk a múzeumban van vagy 3-4 gép ilyen vagy hasonló dieselmotorral de csak egy üzemképes.Az pedig pont ilyen Sachs motorral van szerelve.Eddigi tapasztalataimból kiindulva,80%ban a kompresszió a probléma a kis köbcentijű 2T dieseleknél.Normál esetben becsavarod az inditószivart ha lehet foszforba mártott szivart kell használni,kihúzni a dúsító kart miután max.gázra van állitva és a motor indulni fog.Nekem egy Holder B 12 volt az első kalandom és hasonlót produkált.Mindene át lett nézve,adagoló,porlasztó,de miután beindult és felpörgött leis állt nyomban.És ezt akárhányszor meg lehetett prübálni mindig igy végződött.A kompressziómérés után nyilvánvaló volt a dolog mert még 10-es értéket sem tudtam mérni.Másik motor egy TWN Lanz kistraktorban volt,az meg életjelet sem adott.Különben mikor inditódik a motor,érezni hogy mennyire könnyen forgatja át az inditómotor.De a legegyszerűbb egy kompressziómérés és utána az ember tudja magát mihez tartani.Egyébként a sachs motornál nálunk az volt az elsődleges probléma hogy az adagolóemelő görgő teljesen tropára ment és nem volt befecskendezés,illetve minimális.Ezért adták el a traktort is.

A youtube-on a Traktor Hummel Dt54 start cimű video,ott látszik hogy indul a Sachs diesel.

 

 

 

Előzmény: kuti zsolti (13253)