bandigreen Creative Commons License 2015.11.19 0 0 330

Hi!

 

no para! a mienk is az volt. így vettük, és 4 nap múlva vettük észre, hogy baj van - nem kicsi. a mienk szerencsére a VM motoros 3.1TD (osztott hengerfejes). nem volt mit tenni, nekiláttunk a szomszéddal a szerelésnek. tömítések, szelepszárszimeringek, új izzítógyertyák (mert ha már lúd, legyen kövér), görgőcsapágyak. a hengerfej-sikoltatástól meg a szelepszárszimeringeztetéstől kicsit tartottam, de találtunk egy szuperszakit, aki először szentségelt, aztán 5 nap alatt megsikolta az 5 hengerfejet és a szepelszárak szimeringjeit is kicserélte, lenyomáspróbázta. kapott a csirke még egy vadi új termosztátot, meg egy bontott jeladós porlasztót, és kész... az egész beletelt 3 hétbe, meg közel 180 ropiba, de megérte. most megint szépen duruzsol, egyenletesen és nagyon megy. bevallom, meglepődtem, mennyire kicsi pénzért lehet hozzá alkatrészeket venni. jó, jeladós porlasztó az bontott, mert az új az 100 fölött van, de amúgy teljesen vállalható a motorgenerál összege. és utána van egy jó paripa. (nem úgy, mint az előző x5fos, amit másfél évig szerelt havonta a szerelő, és sosem javult meg...)

szóval szerintem ne autót keress, hanem egy jó szerelőt...

Előzmény: zsebadonisz (329)