István Gyuri Creative Commons License 2015.11.18 0 0 424858

gabor144: (A Fradiban meg gondolom úgy kell az ottaniaknak egy körüljárás, mint púp a hátukra.)

Ha elől-hátul géppel megy, akkor nem lesz ilyen probléma. Ennél sokkal nagyobb púp a Keletinek, hogy a reggeli csúcsban peron mellett tartja az érkező Beograd után a szerelvényt...

 

És vajon a Start lenyomta a társvasutak torkán, hogy minden másnap fordított a kocsisorrend (mert csak indulóban van így, érkezőben nem), vagy éjjelente kiviszik a szerelvényt deltáztatni? 

Stokkozzák ezt szerintem több helyen is, nem mindig ugyanaz a sorrend minden szakaszon (más éjszakai vonatnál is van ilyen).

Mert ez igazából az oroszok szófiai (és nyáron máshová is menő) kocsijainak vonata.

 

Nekem és néhány ismerősömnek már tök természetes, hogy "G43-assal megyünk"

Nekem nagyon nem az, és leginkább azért, mert nálunk az ez elővárosi közlekedés szerves része a távolsági vonatok, gyorsok is, azok pedig nincsenek beszámozva, nem is nagyon lehetne miként...

Egyébként a mostani ritkítás miatt lehet, hogy még nem volt idejük betördelni a viszonylatszámokat (amiket elég nehéz automatikusan betenni, mert azonos szám alatt eltérő viszonylatok és megállási rendek is találhatóak, amik szerintem dezinformációk.)

 

ahogy nem azt mondjuk, hogy "Újpalotáról Albertfalvára járó mindenholmegállós busszal megyünk".

Egy kicsi más a járatsűrűség...

 

Most viszont sikerült a ló túloldalára lendülni: Minden más kétórában stokkozással közvetlen megy Dombóvárra, ahogy eddig, de ekkor pusztaszabolcsi átszállás van. De ez is csak este kifelé van így, reggel befelé maradt a gyorsított.

Gondolom a távolsági szerelvényből lesz kiadva a plusz pusztaszabolcsi vonat. De az meg csak munkanap megy... Szóval, hétvégén jó eséllyel lesz egy szerelvénymenet helyette.

 

Valami speciális, egy időponthoz kötődő utasigény (iskola, gyár), amit jobban ki akarnak szolgálni? Ez sem tűnik valószínűnek.

Pedig a GYSEV-től kitelik, hogy az egész napos csatlakozási rendszer helyett a "hivatásforgalmi" igényeket veszi előbbre - ami nyilván nonszensz, pláne Kőszeg esetében egyetlen vonattal nem lehet "minden" műszakosnak jó időben jönni-menni... Ennyit a "bezzegvasútról".

Pedig lehetne másként is: http://itf.hu/index.php/cikk/105-raabertakt

 

Előzmény: gabor144 (424823)