Nem látszik semmi, tömítések rendben, furatok illeszkednek, szerelési hibát nem találtam.
Hengerfej és a veztengellyház elmos, forró vízzel nézem mi merre. Akadálytalanul megy minden furaton, végigkövetve minden kap kenést, spént nem oldott ki, minden tiszta.
Jó, akkor nézzük a blokkot.
Persze a pumpa a láncdekliben van, így vissza kell szerelni.
Delki fel, karter fel, óvatosan indítóz.
A fotón látható két furaton jön az olaj. Az egyik, a hengerfej csavarnál jut fel a láncfeszítő patronhoz, a másik szokásos középen. Mérni így nem tudtam, na meg a csavarnál lévő olaj egyből folyt is bele a víztérbe (Grrrr...) ledugóztam.
A középsőt, ujjal befogva éreztem, hogy indítózáskor van ott nyomás. (mennyiség is, mert aki csinált ilyet el tudja képzelni dzsuvát tud okozni 1-2 deci olaj is itt.)
Ok, ez nem teszt így mondja a kollega mérjünk már valamit. Na de hogy? Mindegy, odaszorított izékkel mértünk 2 Bar körüli nyomást 300 rpm-en, amit viszonylag lassan tűnt el megállítás után.
A szállított mennyiég olyan 100ml/sec lehet.
Jó, akkor itt úgy tűnik nincs hiba.
Nézzük újra a hengerfejet, amit már néztünk délelőtt :)
...