Nem értem miért jó ez a folyamatos átszállásokat ráeröltetni az utasokra.
- Gyöngyösig simán meg lehetne hosszabbítani a Bp - Hatvan közötti személyeket
- Kaposvárig meg lehetne hosszabbítani a Bp - Dombóvár közötti személyeket, illetve Nagyatádi ingajáratot behozni Kaposvárig
- Oroszlány - Bp Déli között miért nem lehet sűrítő elővárosi vonatot indítani?
Alföldön 60 éve nincs normális közlekedés, a 147-est miért nem lehet egy vonalként kezelni és Kecskemét - Félegyháza - Orosháza - Békéscsaba feltáró járatot indítani legalább 4 óránként?
142-es Dabasi visszavágását támogatom akár munkanapra is, ám napi 6 alkalommal Kecskemétig kellene járatni.
Az a gond, hogy lényeges megtakarítást nem nyerünk ezzel, csak az utasok pártolnak át a vasútról az autóra.