-Smiley- Creative Commons License 2015.11.16 0 0 424797

Nem értem miért jó ez a folyamatos átszállásokat ráeröltetni az utasokra.

 

- Gyöngyösig simán meg lehetne hosszabbítani a Bp - Hatvan közötti személyeket

- Kaposvárig meg lehetne hosszabbítani a Bp - Dombóvár közötti személyeket, illetve Nagyatádi ingajáratot behozni Kaposvárig

- Oroszlány - Bp Déli között miért nem lehet sűrítő elővárosi vonatot indítani? 

 

Alföldön 60 éve nincs normális közlekedés, a 147-est miért nem lehet egy vonalként kezelni és Kecskemét  - Félegyháza - Orosháza - Békéscsaba feltáró járatot indítani legalább 4 óránként? 

 

142-es Dabasi visszavágását támogatom akár munkanapra is, ám napi 6 alkalommal Kecskemétig kellene járatni.

 

 

Az a gond, hogy lényeges megtakarítást nem nyerünk ezzel, csak az utasok pártolnak át a vasútról az autóra. 

 

 

Előzmény: István Gyuri (424786)