Igen, mi ezt nem tudjuk vagy akarjuk megérteni . Náluk még mindig sokkal többe kerül az élő munka mint itt, a fekete, vagy szomszéd/ haver náluk szinte nincs is. Egy 5-8 év köröli 120 km es verda náluk sokkal drágább mint itt ( pl hibátlan, nem sérült, szervizkönyves t-jet ennyi km-rel 6000 euro körül kezdődik)
Ami viszont sokat futott, sérült, vagy nem szervitelt annak a fele sincs az ára, ami kedvező a behozatalra. Na ebből lesz nálunk keveset futott, megkímélten eladó 1,3 misiért.
Ismerve a kinti szerviz és egyéb, pl gumi költségeket, náluk egy ilyen lelakott sokat használt járgányra simán ráfordítanának a következő évben akár 3-4 ezer eurot.
Kint 280-350ezer km-rel Bravot szerintem nem lehet olyan olcsón árulni, hogy német állampolgár megvegye......