kiss_atti Creative Commons License 2015.11.12 0 0 37457

Azok, értelmetlenek,

 

ezért te nyilván ezért nem is próbálkoztál meg vele.

Képzeld, Én meg igen, és miután kiütöttem az általad kifogásolt extrákat, máris bekerült EGY - mondom: EGY - autó 7.500 EUR-ért, 286.000,- km-rel. ( Írásoddal ellentétben, hogy ki, mit nem X-elt be, az viszont lazán elképzelhető, hogy a beikszelt szervizkönyv sajnos csak 120k km-ig van vezetve, így tartok tőle, hogy a topictárs által linkelt jellemzőkkel bíró autó odakinn minimum 9.500 EUR-tól indul, és nem 8.400-tól, ami még messzebb van kitűzött 6.600 EUR-tól)

 

Legózni meg legózzon az, akinek kedve van, én szeretem a gyári autókat... ( De tudom, be lehet mókolni az automata váltót is, meg a be nem vezetékelt, manuális ülés helyett simán megy egy kábelköteg-cserével a memóriás bőrös, persze... majd ezek a tákolt szarok megjelennek fullextrásan a piacon, csak rohadtul senki nem tudja, mi van bennük szétbarmolva, meg keresztbe kötögetve, mitől egy amper kihúzott kulccsal az áramfelvétel, stb, stb...)

 

Eszes postod ellenére azért az marad az igazság, hogy itthon nem olcsóbb ugyanaz az autó, mint Németországban.

Előzmény: HG. (37456)