bigjohni Creative Commons License 2015.11.12 0 0 51444

Kicsit átgondolva,

a ventilátor volt már a kezedben, és volt cserélve is. Nyilván van lapátja, és nyilván hallod, hogy forog. Ha a bemenet szabad, nincs beton, lekvár, vattacukor a pollenszűrőben, akkor onnan levegőt fog szívni. A belső nyílásokat nem tudod lezárni, kivéve a műszerfali rácsokat, ezért, ha forog a ventilátor nyilván ki kell jönnie a levegőnek valahol.

Belső keringetés esetén a kívülről látható zsalu lezárja a külső levegőt, és egyben nyitja a ventilátor szívó oldalát a beltér felé. Ekkor a beltérből szív, majd a beállított irányba kinyomja a levegőt.

Nekem amikor a motor vacakolt nem zárt/nyitott teljesen, így a ventilátor szívó és nyomó oldala között átvezetés keletkezett, amitől nyilván nem nyomott semmit oda ahová kellett volna.

Alapjáraton babrálva mindig jó volt. Menet közben bolondult meg, ami kezdetben helyrejött a külső/belső kapcsoló nyomkodása után, viszont ez az idő múlásával egyre ritkábban sikerült.

Az én autómban erre a problémára az említett motor cseréje jelentett megoldást, ami nem jelenti azt, hogy a Te autódban is az a probléma.

Csupán azért írtam le, mert a jelenség amit leírtál szóról szóra igaz volt az enyémre is.

Nincsenek csodák, forog egy ventilátor akkor az nyom valahová. Ha átvezetés keletkezik a két oldal között, akkor nincs mit, és nincs hová nyomnia.

Előzmény: m4tthew (51438)