kicsikocs Creative Commons License 2015.11.11 0 0 25751

Azért ne vegye kedvedet a lekicsinylő vélemény !

 

Egy próba: kinyitod a benzincsapot, és egyúttal  meglazitod a karbinál a csészét, vagy azt a ferde 6 os csavart kicsavarod. Amennyiben a benzin "bőven folyik" akkor a tűszelepednél, meg a csapodnál nincs dugulás ! Tehát marad a gázbowden helyes helyzetének "belövése".

 

Vigyázz a csészénél az alsó csavar megszoritásával, mert nekem egy erőteljesebb csavarintásnál a fúvókarész lepattant.Emiatt szanáltam az eszközt.(A karbi biztos került volna annyiba, mint amennyiért én az egészer bótoltam.)

 

Ha már eljutsz addig, hogy működik a gépecske, akkor volna pár, az ergonómiát érintő javaslatom. Elsődlegesen a vezetőkarokat egy kicsit hajlitsd szélesebbre.(melegités, vagy kifűrészelés és  utánhegesztés.) kb 50-55 cm re.

 

És hogy ne "csalinkázzon"  azaz szilárdnak érezd a gép vezetését, a két kar közé egy laposvas

behegesztése  csodásan megváltoztatja a géppel végzett munkát.

 

Bárki bármit mond,  a változtatásokkal egy könnyű és jól szuperáló ROTAKAPA ez a tipus.(Csak ne kellene állandóan nyomni a kuplungkart !)

Előzmény: Mazsika1 (25748)