A Basamalom felé le kell tesztelni a dolgot, félő, hogy a Volvokkal ez nem járható, de rengeteg esetben elég lenne arra a vonalra a szóló kocsi, amik már alacsonyabbak, elférhetnek.
Az oké, hogy szakmai szempontból rossz helyre épült a kertvárosi decentrum, de ha már ott van, akkor célszerű használni. Új konténer végállomást csak abban az esetben volna szabad építeni, ha azzal jelentős megtakarítást érünk el, vagy a vele járó költséget máshonnan leírjuk, pl. bezárjuk a Budait. Hozzáteszem, hogy ez a tervezet ugyanannyi teljesítménnyel jár, mint amiről szólt a társadalmi egyeztetés.
A Főpályát valóban szűkíteni kellene, ezt igyekezem elérni, de ennek pontosan nem számoltam utána. A VDL-ek pl a mecseki járatokra tökéletesek, máshová nem kell őket használni és kész!
A Budai-Hird/Somogy meneteket én nem támogatom, az utasok 60-70%-a Főpálya és Budai között szállnak fel, így őket ráterelnék az amúgy is zsúfolt 2-4-es kombóra. Ráadásul annyit nem spórolunk meg vele, hogy azzal megfelelően be tudjuk sűríteni a 2-4-eseket.