Q-pec Creative Commons License 2015.11.10 -1 1 90122

Én a saját hibáimból tanulva, a következőket nézném meg...levenném a hűtősapkát, ha kipufogó gázt nyom bele, akkor hüvelyrepedéses, vagy hengerfejes. Megnézném az olajnyomást melegen, 3 legyen, vagy felette. Gumik állapota, (amit én vettem azon szerencsére új volt) de egy hátsó gumi 100 000 ft. Az olajfolyások ha javítható helyen vannak, nem is annyira érdekes. Pl. réz alátét, gumigyűrű, ezek filléres dolgok. Motor hangja nagyon fontos. Nem kopog-e benne valami. TLT-t terhelés alatt kell megnézni!!! Kormány eléggé fontos, mert kurva drága a felújítás, de én most átalakítom orbitosra az biztos. Váltó nem zörög-e, könnyen veszi-e a sebességeket, minden fokozatot meg kell próbálni, felezőt is. Ha veszel gépet, akkor úgy vegyed, hogy még fél milla legyen mellette, mert bármilyet veszel, úgyis kell rá költeni, és ha magadnak lesz megcsinálva, akkor azt igényesen érdemes. Kerüld a gányolós szerelőket! Nekem egy ilyen volt többet nem lesz. Két 20on éves fiatal srácot szoktam hívni, mert azok még látnak meg hallanak! A 60-70 éves tszcsés szerelők már vak is meg süket is az összes, meg szarból akarnak várat építeni. Ha kikell cserélni egy alaktrészt, és van mellette egy mésik ami félig kopott, azt is scerlni kell, mert legközelebb meg azért kell szétszedni, és az drágább lesz mintha akkor kicseréled. A termosztátot érdemes megnézni vagy valahogy megbizonyosdni róla, hogy bent van-e. Mert ha melegszik a motor, kiszedi a paraszt. Az első meghajtáshoz nemtok hozzászólni mert nekem nincs. A hidraulikát is terhelés alatt kell megnézni, bár ezek a szivattyúk újonnan sem olyan drágák. Vagyis úgy értem, ha megevszel egy mtz-t és mondjuk rákell költeni egy 100ast, azon nem szabad fenn akadni. Egy motorfelújítás, ha a főtengely rendben van, az anyagköltség kb. 50 000 ft. 

Remélem tudtam segíteni :-)

Előzmény: kornél1982 (90099)