Smafu.w126 Creative Commons License 2015.11.09 0 0 357874

A jelölt csavarról volt szó, ezzel tudsz bizonyos mértékig állítani a hézagon ha van.

Minél kijjebb van a tőcsavar annál kopottabb már a kormánymű, normál esetben ez az anya felett kb 2-5mm-ert lóg ki, állított daraboknál akár 1-1.5cm-ert. De ha már vége az állítási lehetőségnek ez elkezdi szorítani a kormányművet, nehezebb tekerni tőle, és nem szalad vissza magától a kormány. Az állítás végéhez érve minél jobban húzod, annál jobban szorítja meg a dugattyút a kormányműben, kevésbé kopott kormányműveknél értelemszerűen ez a pont hamarabb következik be. Sokan arra is használják, hogy feszesebb legyen a kormány tőle, érzéssel kifele tekerve el lehet érni azt a pontot amikor kicsit feszesebb lesz a kormányzás de minden funkcióját tökéletesen ellátja. Ez amúgy csak a dugattyú és a fogaskerék közti hézagot tudja kompenzálni, ha a golyópálya, vagy golyók, vagy a csigakerék a dugattyúban van elkopva, azt nem orvosolja, holtjáték ugyanúgy marad. Ezt ellenőrizd le, lehet már babrálták, és túl van húzva, de ha ez rendben, pár dolog okozhat még a futóműben nehéz kormányzást.

Az anya 19-es, az inbusz 5-ös. Lazításnál nem kell ellen tartani az inbusznak, csak húzásnál, a tőcsavaron az anya feszes, tehát nehéz lesz ellen tartani vissza húzásnál, valamint az anya alján egy kúpos perem van, nehezen indul majd meg, és míg nincs meghúzva folyik alóla az olaj.

 

 

 

Előzmény: Ritchie87 (357863)