Kisa Creative Commons License 2015.11.09 0 0 146777

Nem tervezik ők, olyan anyagból gyártják, esetleg alulméretezik (kisebb, könnyebb, olcsóbb), így mindenkinek jobb, kivéve a vásárlót. Legyen az új autó, vagy használt.

Nem fog az tönkremenni 4-5 évig, de utána a rossz minőségű gumi öregszik, a kis méretű csapágy már nem bírja, a gagyi csatlakozó kontaktos lesz, elolvad, az kis hűtőbordás vezérlő kipurcan...végtelenségig lehetne sorolni.

 

Múltkor egy fejtágításon azt magyarázták, hogy azért jobb, hogy most már nem csapágyat cserélünk, hanem komplett kerékagyat, mert sokkal precízebb így a javítás. Műhelykörülmények közt úgy sem tudjuk teljesen szakszerűen kicserélni. Jah, gondoltam cseréltem már vagy 500-at, nagyon sok 10 évet is ment. Az agyas sem megy többet, na de 5x annyiba kerül!

 

Hogy nekem pl. ez miért fáj? Nekem kell eladni az ügyfélnek, hogy 50 ezer a kerékcsapágy csere.

Sokalja persze, és kételkedik, mert annyit ért hozzá, hogy a szomszédnak 15-ért csinálták...

Én meg vert helyzetből magyarázkodhatom.

 

Előzmény: Törölt nick (146774)