Ezt a választ én kaptam egy másik topicban, amikor felhoztam néhány alultervezett megoldást:-)
"Aztán terveznek egy olyan központizár motort/kapcsolót, ami egy nyáklapon van, az ajtóban, amit tízezerszer becsapnak az autó élete folyamán, és csodálkoznak, hogy kipotyognak a mikrokapcsolók, eltöredeznek a forrasztások.
Mert a tervezés során eszébe nem jutott senkinek, hogy ez egy ajtóban lesz, és így elég nagy G-erők hatnak majd rá, amik lehet mechanikusan károsítják majd a nyáklapot.
Felszerelik egy dízel adagolóra a vezérlőegységét, forró gázolaj/rezonancia mellé, hogy hamar tönkremenjen.
Kerékjárati dobba a motorvezérlőegységet.
M6-os csavarral lefogatják a cdi porlasztócsúcsot, pd elemet.
M8x~90mm csavarral felfogatja a generátort, holott 5mm-rel rövidebb is elég volna, de így legalább le kell venni a viszkókuplungot a generátorszereléshez, mert nem fér ki a csavar tőle, 3mm híján.
10mm átmérőjű orrpersellyel megtámasztja az 1,6-os benzinmotor önindítójának tengelyét, holott már a kispolszkin sem bírta az a persely a sugárirányú igénybevételt, feleakkora teljesítményű önindítón, meg 30 éve mindenki minimum 11, de inkább 12mm átmérőjű tengelyt/perselyt használ.
Egy bal első izzócseréhez leveteti a kereket/dobbetétet/ablakmosótartályt, mert ezektől nem jön le a lámpatest fedele, a lámpa meg nem jön ki lökhárítólevétel nélkül.
Egyéb."
...szóval szokjunk hozzá, hogy ez ilyen, és még csak ilyenebb lesz.