de ahogy FOMA olvtárs is írta, hogy az önkormányzatnak a piac liberalizáció után le kell szerződnie valakivel.
--------------------
Nem.
Összekeversz alap-alap fogalmakat.
FOMA jogot is tanult, ezért figyelj arra, hozzászólásaiban hogyan fogalmaz.
Ugyanis pontosan.
Te pedig megpróbálod a pontos fogalmazást slendrián módon, átértelmezni.
Ne tedd.
Nem vezet jóra.
...........................:-))
A helyi közlekedés liberalizációja NEM 2017.01.01 lesz, hanem 1993-tól már van.
Nagy különbség.
Jó 12 éve egy helyi önkormányzat az bíz meg a helyi közlekedés ellátásával, akit akar.
Ha Komló úgy dönt akkor határnaptól a Ki-Mit-Lop Kft végzi Komlón a helyi közforgalmú közlekedést, metróval, villamossal, trolival, libegővel, riksával vagy busszal.
Ehhez Komlónak (többi városnak is) joga van.
----------------------------------
Komló esetében a Volán kivonult volna amikor szerződése lejárt.
A város polgári perben, másodfokon úgy nyert, hogy a bíró (szerintem) jogtalanul kötelezte a Pannon Volánt további üzemelésre.
Sajnos.
Tehát Komló városa nagyon nem igyekszik saját maga dönteni, saját közlekedéséről.
Szívesebben szívja a Pannon Volán (DAKK) vérét még évekig.