trizs77 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 30627

de ahogy FOMA olvtárs is írta, hogy az önkormányzatnak a piac liberalizáció után le kell szerződnie valakivel.

 

--------------------

 

Nem.

Összekeversz alap-alap fogalmakat.

 

FOMA jogot is tanult,  ezért figyelj arra, hozzászólásaiban hogyan fogalmaz.

Ugyanis pontosan.

 

Te pedig megpróbálod a pontos fogalmazást slendrián módon, átértelmezni.

Ne tedd.

Nem vezet jóra.

 

...........................:-))

 

A helyi közlekedés liberalizációja NEM 2017.01.01 lesz, hanem 1993-tól már van.

Nagy különbség.

 

Jó 12 éve egy helyi önkormányzat az bíz meg a helyi közlekedés ellátásával, akit akar.

Ha Komló úgy dönt akkor határnaptól a Ki-Mit-Lop Kft végzi Komlón a helyi közforgalmú közlekedést, metróval, villamossal, trolival, libegővel, riksával vagy busszal.

 

Ehhez Komlónak (többi városnak is) joga van.

 

----------------------------------

 

Komló esetében a Volán kivonult volna amikor szerződése lejárt.

A város polgári perben, másodfokon úgy nyert, hogy a bíró (szerintem) jogtalanul kötelezte a Pannon Volánt további üzemelésre.

Sajnos.

 

Tehát Komló városa nagyon nem igyekszik saját maga dönteni, saját közlekedéséről.

Szívesebben szívja a Pannon Volán (DAKK) vérét még évekig.

 

 

Előzmény: bendeguz90 (30620)