Alapvetően itt arról van szó, hogy pont azt hangoztatják,
hogy nem csak a külsőről szól az egész. Igen bele kell nyúlni az ajtóvezérlésnél a légrendszerbe.
És akkor mi van? Ha ezt 30 évvel ezelőtt kellett volna megcsinálni azt mondom
egy relés huzalozott vezérléssel bonyolult lett volna. De 2015-öt írunk megjelentek és elterjedtek
a különböző buszos számítógép vezérlésű (nem autóbusz) járművezérlő rendszerek.
Innentől kezdve körülbelül annyira lehet bonyolult megcsinálni egy hajtásvezérlést vagy egy szelektív
ajtónyitás vezérlését, mint a Tátra villamosoknál. És mivel ezzel a felújítással az új járművek beszerzését
évtizedekkel akarják elodázni ezért meg is kellene csinálni!
Az egész akkor lesz igazán bonyolult, ha azt is megkövetelem, hogy a felújított jármű csatolás szempontjából,
kompatibilis legyen a régiekkel, bár az sem megoldhatatlan, de az már tényleg nem éri meg.