Na megvan! :D
Végül is az AC egy szénkefés-kommutátoros motor. Ha nem új, akkor a szénkefék picit megkoptak, a kommutátornál meg van némi szikra már. A szikra jelenléte viszont a rádiózásban a "mindent visz" kategória.
Bizony kijut a tankból, a tápkábelen keresztül.
Valahogy egy szikraoltó/zavarszűrő kondenzátort kellene applikálni közvetlen a motor bemenetére, - ami nem egyszerű.
Én amúgy nem piszkálnám, hanem bontóban vennék egy ac pumpát, és azzal kísérleteznék, lehúznám a most beépítettről a stekkert, (benzingőz miatt NEM bontanám meg a tankot) rátenném a bontottat, és megnézném mit csinál. Zümmög, nem zümmög, zavar, nem zavar, rátennék ~ 4kV-os kék kerámia kondit a sarukra.
Végül a Tomm13 szerinti vezetékbe építhető fojtás is kellhet. Minimális szikra mindig maradni fog, mert a kommutátoros motor az ilyen...
Aki offroad-ozik, az nem ilyed meg a fentiektől! ;-D