HumbiZozo Creative Commons License 2015.10.13 0 0 18889

Elég nagy parasztvakításnak tűnik az összeolvadásra való hivatkozás.

1. Ha a papíralapú kitett menetrend elektronikus változata kerül megvalósításra, akkor semmi összehangolásra nincs szükség. Egyszerűen egy rendszerbe be kell verni az adatokat és már működik is. Ekkor nem figyeli a járművek mozgását, csak az elkészített menetrendet mutatja.

2. Ha a járművek mozgását is figyeli, akkor

a. az összes járműre kell olyan GPS kütyü, amelyek jeleit fogni tudja, de ekkor az összes társvállalat járművét el kell látni ezzel és azt kezeltetni kell a gépkocsivezetőkkel.

b. minden társvállalat rendszere gyűjti a saját adatait, ezt egymás között tudni kell kommunikálni, akármennyi féle rendszer is van. Ez az összeolvadástól teljesen független, ha a rendszer nem erre lett felkészítve, akkor csak pénzkidobás volt.

 

Az összeolvadáskor illesztendő kétféle rendszer együttes működése kinek is kell? Szerintem egyik utast sem érdekli majd Tatabányán, hogy Dunaújvárosban mi a helyzet és fordítva. Ez csakis KK belső segítséget jelent, az utasok felé nem látom értelmét. Egyébként ha ez probléma, akkor csak a Dunaújvárosban működő kocsik kijelzőjét kell megnézni. Van ex-genfi, athéni, Ik-435, szóló Volvo, és most az új. Ez legalább 5 féle rendszer, mégsem lett egységesítve, és úgy-ahogy kezelhető. A kijelzőkön egyébként még mindig az Alba Volán jele látható, 10 hónap alatt még csak egy lematricázásra sem futotta, pedig ehhez nem kell informatikai tudás sem.

 

Szabad ülőhely kijelzés? Amikor elég nagy a jegy nélkül (valamilyen jogon ingyenes) vagy bérlettel utazók aránya? Ehhez minden felszálló és leszálló utast regisztrálni kellene. A felszállók még megoldhatók, mint pl. Londonban. A leszállókat ki figyeli?

 

 

Előzmény: HumbiZozo (18888)