Octi19 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 61757

A szervizig hátralevő idő és km lekérhető a vezérlőből. Ülj be az autóba, add rá a gyújtást (az ajtó legyen csukva és hideg időben a figyelmeztető elhallgatását is várd meg) és nyomd meg a napi számláló nullázó gombját és tartsd lenyomva. Először nullázódik, de ha továbbra is nyomva tartod akkor vissza áll az előző állásra és kijelzi (kijelző típusától függően más és más módon) a még megtehető távolságot és a hátralévő napok számát.

 

Ha nem márkaszervizbe viszed, de szeretnél továbbra is rugalmas periódusban maradni (min15000 és max 30000km használattól függően és max 2 év, már ha eddig abban volt), akkor az csak diagnosztikai kábellel nullázható! Ha rögzített periódusban akarod használni (fixen 15000km és max 1 év) akkor az a műszerfalon is nullázható és akkor automatikusan át is áll erre, ha eddig nem ebben lett volna, akkor is!

 

A nyekergés több helyről is jöhet, nyekereghet az ajtótömítés és akár a lengéscsillapító is!

A vezérlés csereperiódusa a leírással ellentétesen 90 ezer km. A márkaszervizekben is így szokták, de illik megnézni, hogy megcsinálták-e. Egyébként ilyenkor az összes görgőt és a vízpumpát is cserélni szokták nem csak a szíjat mint ahogy az instrukcióban szerepel!
A generátorszíj ha már nagyon mélyre ül a bordákban és nagyon "hegyesre" vannak kopva a bordái, vagy ha vizesen már nyekereg, akkor cserére érett!
Az olajnál nagyon fontos, hogy a megfelelő VW jóváhagyással rendelkező olaj legyen, pláne a flexibilis intervallum esetén!

A szűrők esetén olaj levegő és pollen esetén minimum a MANN Filter legyen, de ha lehet akkor gyári cikkszámos! Vezérlésnél is illik maradni a cikkszámosnál, de ha szerelővel csináltatod, akkor bízd rá a beszerzést, hisz csak akkor vállal rá garanciát és ha valami van akkor elkerülöd, hogy az alkatrészessel egymásra mutogassanak...

Előzmény: SZ.LUI (61754)