LPG Doktor Creative Commons License 2015.10.12 0 0 57180

Egy bizonyos tartomámyon belül elég a map alap, onnan felfelé egy emelkedő vonal mentén meg kell az rpm korrekció. Van olyan tartomány, ahol a Te esetedben a görbe fel volt húzva,  az rpm tábla meg el van szegényítve. Ott ez hidd el, teljesen felesleges, és bizisten, semmi bántó szándékom nincs ezzel! 

Az érdi lejtő esetét is értem amit Jocó írt, de a magas fordulat-kis terhelés kombinációja ez, vagyis  kb egyezik azzal, amit fentebb írtam.  Nem mindegy, hogy milyen fordulaton ereszted el a tüzet, ezért írtam, hogy x fordulat felett egyre inkább igényli az rpm korrekciót.  2500-3000 alatt szükségtelen, ezt szénné teszteltem. Különböző vvti jellegű motoroknán tud érdekes lenni egy-egy tartomány, de ott meg ha elveszel tőle, a másik végletbe csap át a szívócső váltásakor, ezekkel nem sokat lwhet kezdeni sajnos. 

Előzmény: MM. (57165)