nickback38 Creative Commons License 2015.10.11 0 0 158737

"...hogy a néven kívül más egyezés nincs is..."

 

Számít ez még? A Rolex-et szvsz ma eléggé nehezen lehetne megfeleltetni annak a cégnek, aki anno pl. Air King-et, vagy Bubbleback-et gyártott. Ugyanolyan óragyár, mint bármely más svájci  - a CS-t nem sorolnám ide. Van két termékvonala, egy acélszíjas sportos - Wreck Diver fórumtárs a Fortis-nál megjegyezte, hogy relatíve kis különbség van a modellek között, hát szvsz itt se nagyon más a helyzet - meg egy bőrszíjas elegáns. Eszi, nem eszi, nincsen más...
Ebből a szempontból még a  másik "nagy túlélő" is megelőzi, mondjuk a 5524G-001-gyel, pedig náluk sem dívott különösebben az újító szellem. Ezen felül meg szvsz a PP stábjának egyik fele azzal foglalkozik, hogy mi legyen a következő "leg" órájuk/kis szériájuk, a másik meg hogy a bevételt megőrizve még mennyivel kellene/lehetne emelni

az árat, hogy megmaradjon az exkluzivitás - lassan már az a cirka 50e óra/év sem garancia semmire sem. Mert ha már névről beszélünk, ebben a szegmensben az sem elhanyagolható, hogy ne folyjon a csapból is. Lehet, hogy akinek ez számít, annak inkább érdemes pl. a Vacheron Constantin, vagy az Audemars Piguet felé kacsintgatnia...

Mit tudhat ezekről/érdekli-e mondjuk Jevgenyíj-t az oligarchát, aki jól megérdemelt szabadságát tölti Dubai-ban és a 97 csillagos szálloda zárt láncú TV adásán nézegeti a luxusórák reklámjait? Kicsi a valószínűsége - tetsszen és legyen eléggé drága, hogy a többi modern Jockey Ewing ne nézze ki az olajvállalkozók bálján. Márpedig ő vásárlóerő.

Azt sem tartom valószínűleg, hogy az alsóbb polcokról válogatók közül sokan agyalnának mondjuk azon, hogy ha már Railmaster-re nem futja, akkor vajon a Doxa, vagy a Hamilton állt-e hozzá közelebb fénykorában.

A marketing mindig megmondja, hogy épp miért az a bizonyos termék a tuti, a többi meg az egyéni ízlés dolga.

Hasonló fórumokon remekül el lehet beszélgetni "objektív" műszaki tartalomról, márkák múltjáról/jelenéről stb., csakhogy

ezek a "csacskaságok" egy darabbal sem tudják növelni az eladott mennyiséget a való világban...

Előzmény: APT (158730)