Sziasztok van itt valaki aki napi szinten rönyózik ?
egyik ügyfelem azt hitte ha csigás akkor egy kapta fa és boldogított egy 2.0dci laguna II.-vel (2006os)
friss import semmit nem tudni
baj pedig hogy hidegen nem szeret elindulni csak 4-5 indítózásra ha beröffen.
sok időm nem volt még rá, de amit eddig megnéztem: rail nyomás kb második motor fordulatra felépül 270barig, bosch cp3 rendszer, a befecsit kivezérli, beszívott levegő rendben, hőmérsékletek rendben, dpf nincs, mögötte indítózáskor gomolygó gázolaj gőz felhő, alig elégett gázolajszag, izzítógyertyák újak, hibatárban csak a kisegítő fűtés izzító gyertya hibák amik tök oxidáltak nem is csodálom hogy panaszkodik rá.
beindulás után teljesen egyenletes 4 henger járás csendes, és már hidegen is egyforma és 0ás korrekció mg/ gáz rugdosásra nem csörren, indítózás közben kapkodja több hengerrel
Nekem kompresszió hiány lenne az ötletem, de egy viszonylag keveset futott motorról és hogy 1 henger sem kiemelkedően rossz kicsit nehéz elhinni. Még át kellene bújnom az egész motort egyáltalán milyen trükkök vannak,
a befecsi bosch cp3 , láttam még egy elektromos levegő adagolót, vákumos geos turbó, meg villany egr
önindító megfelelően teker, mielőtt elkezdem szétborítani gondoltam körbe szimatolok itt hátha valakinek kapásból lesz rá megfejtése.