Nem nyert, mert logikailag bukfenc. Ugyanis jó néhány vonat az, ami kihasználatlan, nem a buszok. Akkor meg miért azt bővítsék, amire nincs akkora igény és miért az szűnjön meg, ami meg jól kihasznált?
Ajka 30 ezres város, ahonnan már jelenleg is vonattal megy a többség, mivel az oda jóval gyorsabb, a buszoknak ott komoly regionális és elővárosi utasforgalmuk van, nem is kicsi. Ha megszűnnének sem ülnének át a vonatra tömegek, pláne nem Pest felé. Devecser meg egy 4300 lakosú falu, napi átlagban 20 távolsági utast ha ad, komolytalan az egész...
Ajkára pedig nincs óránkénti buszközlekedés, hiába javítottad át a mondatot, és még egy "csomó" sem, a járatok jó része ráadásul lassú járat. Szóval a mondatjavítás előtt ajánlanám figyelmedbe a buszmenetrendeket.
Az látszik, hogy a 30a felújításával átrendeződés kezdődött el a két mód között, de vasúti szinten a menetrenden és a kínálaton lenne mit még finomítani... elsőre nagyon túl lett lőve a célon.