dimelo Creative Commons License 2015.10.05 0 0 32381

Ez csak neked  "szőrszálhasogatás"!?

 

Ha szakmailag mindenki egyetért az M4 fontosságával,

akkor hogyan lehetett 2003-tól 2010-ig fúrni, szabotálni a környezetvédelmi engedélyét?

majd nagy csinadrattával belefogni az EU támogatás elhazudásával a Tisza-híd szakasznak?

majd műbalhé kreálásával leállítani az építkezést,

majd "szakmailag" átterveztetni,

majd olyan nyomvonalnak engedélyt adatni, amely láthatóan átgázol Naturán és magas aranykoronás földeken is, az örökségvédelmet figyelmen kívül hagyva, (Kaba)

majd újra tendereztetni az Abony - Tszm szakaszt?   (Itt még nem is tart, egy - két év: mit számít?)

 

Továbbá:                                                                                                                                                          "...semmi sem fogja a megépítését kigolyózni csak azért, hogy máshol más épüljön..."

 

2009: Üllő-Pilis M4 szakaszt kigolyózták (Sukoró ürügyén), a forrást átcsoportosították M3 Ny.háza-Vaja

2015: Leállították az épülő Szolnoki szakaszt, de

bejelentették az M85-öt Sopron-határig, továbbá a Kalocsai Duna-hidat.

 

Sok-sok bizonyíték van már, hogy prioritási sorrendben mindent az M4 elé helyeztek. (A kormánybiztosokat mégsem zavarja Pest-Szolnok-Biharban)

Ezért írtam, hogy a szakma véleményére is tesznek magasról.

 

 

Láthatóan narancs-szemellenződ van.

Előzmény: szikambria (32379)