Ashi Valkoinen: Személyeskedés helyett lehet érvelni is ám.
Ezt gondolom, nem nekem írtad...
Kényelmetlen ülések ide vagy oda, elég sokszor megtelnek az RJk, míg a belföldi IC-ken nagyobb a pangás.
Sokadjára is: nem vitatja senki, hogy a RJ jobb, mint a szombatihelyi/soproni IC, és hogy többen vannak rajta, csak ebből a következtetés levonása nem egyértelmű.
Leírtam is írtam az érveimet, hogy miért:
"figyelembe nem véve számos tényt, ami befolyásolja a RJ kihasználtságát: növekvő számú magyar "kivándorló", jegyárak, akciók, hirdetések, más járatok minőségének csökkentése stb."
Tehát: kiszeded az étkezőkocsit a belföldi IC-ből, (szerintem) a leggyengébb szolgáltatási színvonalú IC-kocsit küldöd, kb. ugyanannyiért, semmivel nem promócionálják - akkor nyilván szívesebben választják azt (ami pláne újabb)... De ebből nem következik az, hogy jó a termék... (Bárhol máshol, ahol tényleges piac van, ott is számtalan gyenge, de jól promózott terméket megvesznek, ami igazolhatja az üzleti modellt, de nem igazolja a tényleges minőséget, vagy hasznosságot.)
Egyébként ennyi erővel a vasút mindent jól csinál
Azt hiszem, hogy Te valami más topikot olvastál...